Thursday, October 06, 2005

Τιμητές των πάντων...


Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία ορισμένων ανθρώπων να θέλουν σώνει και καλά να το παίζουν τιμητές των πάντων, βάζοντας ταμπελίτσες στον οποιονδήποτε δεν συμφωνεί με την γνώμη τους, θεωρώντας τους μάλιστα ακραίους και ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!! Αυτό ακριβώς. ΦΑΣΙΣΤΕΣ γιατί δεν μπαίνουν στο τρυπάκι να ισοπεδώνουν τα πάντα και δεν τσιμπούν το τυράκι των δήθεν σωστών τους πεποιθήσεων!

Έχω βαρεθεί να διαβάζω για κάψιμο της ελληνικής σημαίας, για άμυαλους πολίτες που ενεργούν βάσει και μόνο αυτών που τους "σερβίρουν" τα ΜΜΕ, ενώ οι ίδιοι καταφέρνουν με το... μυαλό τους και την... οξυδέρκεια, που τους διακρίνει, να μένουν ακέραιοι και αμέτοχοι από όλο αυτό το αλησβερίσι.

Δεν χρειάζεται ούτε να είσαι εξαιρετικά διαβασμένος, όπως υποστηρίζει κάποιος γνωστός μου, ούτε πολύ μεγάλος σε ηλικία (ούτε αυτός είναι βέβαια...) για να έχεις μια γνώμη δική σου, που τουλάχιστον δεν αξιώνεις να την επιβάλεις, απλά θέλεις να την εκφράσεις και να δεχτείς και τον αντίλογο μάλιστα.
Είναι ό, τι πιο εγωιστικό και αντιδημοκρατικό (ναι, το λέει και ένας ΦΑΣΙΣΤΑΣ σαν και εμένα αυτό) να προσπαθούν κάποιοι να βάλουν "φερμουάρ" στα λεγόμενα ενός αντιρρησία -να τον πούμε για χάρην του μονολόγου μου- μόνο και μόνο γιατί δεν συμμερίζεται τις δικές τους απόψεις. Αν αυτή είναι η διαφορετικότητα που θέλουν να εισαγάγουν, τότε να την χαίρονται!!!

Ολα αυτά διότι... τόλμησα να συμφωνήσω με τα λεγόμενα κάποιου και απλά έδωσα και μια άλλη διάσταση, χωρίς, όμως, να διαφωνώ με την ουσία του θέματος. Δεν έχει σημασία ποιο ήταν το θέμα και ποια η άποψη μου, αλλά η νοοτροπία του να κρίνει κάποιος όλους τους άλλους δίχως καν να σκέφτεται ότι μπορεί και να έχει άδικο...

Υ.Γ Μάλλον ήταν ΑΚΡΑΙΑ και ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ και αυτή μου η άποψη, έτσι;

2 Comments:

Blogger Alexandra said...

"Ενα ξέρω, ότι τίποτα δεν ξέρω" λέει ένας δικός μου "γνωστός"!

7:23 AM  
Blogger Kafros7 said...

Δεν έχει να κάνει με καμία καφρίλα αδελφέ. Την ίδια γνώμη έχω και εγώ, απλά το θέμα είναι το πως διατυπώνεις την σιαφωνία σου και το νταβατζιλίκι ορισμένων να σου επιβάλουν ότι είσαι λάθος. Αυτό είναι που με ενοχλεί.

8:38 AM  

Post a Comment

<< Home